what a night.

Herregud, jag tror aldrig att jag jag har svettats så mycket som jag gjorde i förrgårnatt (ta det här på rätt sätt nu).
Jag måste ha haft minst 45 graders feber, minst alltså. Vaknade mitt i natten (tror jag, hade nämligen glömt min mobil jue)
och fullkomligt badade, det rann av hela kroppen, över hela mig! I nacken, bröstet, magen, benen, you name it.
Så kunde jag ju inte dra ner täcket det minsta heller, för då frös jag ju nästan ihjäl istället. Som tur var så var jag så otroligt trött så jag somnade om ganska snabbt igen.
Men så när jag vaknade var det bra igen, allt tog lixom slut under natten, hade en satans huvudvärk, lite ont i halsen och en aning förkyldhet kvar bara.
Det försvann dock succesivt under dagen, så framåt träningstid ikväll så var jag fit for fight igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0