When I wake up.

God morgon!

av en slump så satte jag på datorn igårkväll innan jag gick och la mig och det funkade ju alldeles utmärkt.
Ska ta reda på lite senare hur det faktiskt fungerar;P

Sitter här nu och har nyss ätit frukost. Jag skulle göra havegrynsgröt i den fina micron som jag har här. Jag gjorde i ordning som jag brukar och ställde in på först en minut, rörde lite, sen en minut till och sen så var det gröt i HEEELA micron :/  Men jag kommer ihåg att det har hänt med den här makapären förr^^ Det gjorde aldrig det hemma på berget:P Jaja, det var ju bara att torka upp, för lite gröt fanns det ju kvar i skålen som jag kunde äta upp. Tog fram syltburken och mjölken ur kylskåpet.. Sen fick jag ju inte upp den satans syltburken!
På berget finns det en sån här syltburksöppnare så att man inte behöver vara ett dugg stark för att öppna, men nu vart det värre. Jag ska gå till gymmet ikväll efter jobbet så då kanske jag kan få sylt till frukost imorgon i alla fall :)

Maten igår var btw jättegod! Idag blir det bakad potatis och röra hemma hos mig.
Sov som en sessa i natt i min lgh!

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0