Hudikmaran

Yes, igår drog vi iväg ett helt gäng till Hudik för att dansa. Synd bara att dom bättre banden spelar ikväll, och då står det annat på programmet. En fredagkväll när man har jobbat hela veckan så är man ju lite trött.. jag som brukar gilla att bugga lite mer tyckte att "stuff" var bättre igår ;) Blev uppbjuden av en kille som jag så väl kände igen men jag kunde inte komma på vartifrån. Efter första dansen så sa han "Vart har jag träffat dig förr?", vi räknade upp alla tänkbara ställen men kom på sen att det var ju i Malugn som vi hade dansat tillsammans. Han är duktig iaf, kastar ner en på golvet på stuffen och lattjar i buggen^^ Sen hade vi ju några av våra favoritkillar med så då kan ju inte kvällen bli annat än trevlig :)

Men nu taggar vi om för ikväll, ser otroligt mkt fram emot utflyttningsfesten, hoppas på massa folk och sen så har vi ju en rolig överraskning att se fram emot också.. den ni ;D
Tema på festen är: Bonde-tema. Så har ni tur så lägger jag kanske i nen och annan bild här framöver!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har utmanat dig, kolla in min blogg!

2008-10-25 @ 17:09:56
URL: http://asabackhouse.blogg.se/
Postat av: elli

varför är aldrig jag bjuden? ;(

2008-10-25 @ 23:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0