Stockholm by morning, visste du?!

I söndags var jag på la estrade och tog en svängom. Lite tråkigt, tror det var tredje gången i rad som jag var iväg på samma band. Men dans är ju alltid dans och allt som oftast väldigt trevligt ;) Jag och min partner in crime alias Lisa, tog plats i gula faran och drog iväg. Turligt nog så hade vi lyckats få dit en del trevliga karlar också. Fick dansa med alla jag ville utom en, eller hmm.. det fanns några till som jag inte hade haft något emot att bli uppbjuden av ;) Helt klart ett ställe jag kan åka tillbaka till! 

Sometimes I wonder if it is just a simple coincidence, or if it actually is fate..
I'm hoping it's fate, but maybe I missed my chance at changing it..


 Lite orutinerat att ha flätan på denna sidan, men man lär sig av sina misstag, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0