Utmaning.

Jag har blivit utmanad av asabackhouse.blogg.se

Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dom veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras blogg.


1. Jag är nitton år, har fast jobb. Inte precis hur jag trodde att mitt liv skulle se ut för ett år sedan. På gott och ont.

2. Jag älskar att dansa, bugg och foxtrot till levande dansbandsmusik (dock moderna låtar). Det är så ärligt, sån gemenskap och jag har träffat så otroligt underbara människor :) Dans gör mig till 99% alltid glad!

3. Jag svär i princip ADLRIG, det började som en kul grej på högstadiet och nu är det som en osynlig regel.  Möjligtvis att det slinker ur en och annan groda på fest^^

4. Tycker mycket om att resa och vill hinna med att se mycket i mitt liv.

5. Vill gärna ha ordning och reda, så gott det går. Min syster kallar mitt rum för en "sjukhusväntsal" men riktigt så illa är det inte;) Egentligen så vill jag nog bara ha koll på vad som händer.

6. Jag är en sucker för sötsaker! Men jag har lovat mig själv att sluta lite med det. Ska också börja träna lite mer, jag saknar den där tiden när man tränade minst en gång varje dag. Och de träningarna när man inte kunde gå på flera dagar.

7. Vad ska vi komma på som nummer sju då.. Jo, jag flyttar imorgon ;)


Jag utmanar
anniemellstrom.blogg.se
saandrajonsson.blogg.se
skidbruttan.blogg.se
luxan.blogg.se
johannastalberg.blogg.se
matildahammar.blogg.se
kathrinelarsson.blogspot.se

Kommentarer
Postat av: MATILDA

vafaaaan utmaningar är inte min grej alltså :D

2008-11-04 @ 09:28:30
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0