___________________________


Jag kommer från: Gymmet precis..
Jag heter: Ida Karin Mellström
När fyller du år: 14 juni
Tycker du om någon just nu: Oohh ja, har du tur så är du kanske en ;)
Om sex månader: wow, utomlandsresa kanske?
Gröna eller röda äpplen: Röda tack.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen
Gillar du golf: Vet inte, men vill gärna testa.
Vilken tid gick du upp idag: kvart över sju ca
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja, men kanske inte så många nätter till
Kan du cykla utan händer: På en träningscykel kan jag det:P
Har du strumper på dig nu: ah, det har jag
Hur svarar du i telefon: "Välkommen till Öhrlings det är Ida"
Vad ska du göra ikväll: Sova
Vad ska du göra imorgon: Jobba
Vad vill du bli när du blir stor: Lycklig och nöjd med mitt liv.
Tycker du om gul-bil-leken: Om jag slår först så är det ju rätt kul^^
Är det okej att gråta: Man måste gråta ibland.
När grät du senast: Ett par veckor sedan, jag var så otroligt förbannad!
Har du gjort en bakåtkullerbytta: Tveksamt faktiskt
Vilken årstid tycker du bäst om:
Sommar :)
Laddar du ner film och musik från internet:
 Njee, så får man ju inte göra :P
Har du haft träningsvärk: Underbar känsla när man har tagit ut kroppen till max och är helt slut så man knappt kan gå dagarna efter. 
Har du piercing: 6 hål i öronen
Vill du gifta dig: I do..
Vill du ha barn: Minst två
Hur mycket pengar har du i plånboken just nu: Några kronor tror jag.
Solar du ofta: Ibland.
Är du bra på att laga mat:  Jag måste väl  bli det nu!
Är du flygrädd: Lite faktiskt.. de här tankarna "tänk om"
Vad dricker du helst när du är törstig: Kallt vatten
Vilken är din favorit glass: Svårt, jag älskar glass:)
Vad heter du i mellannamn: Karin
Hur spenderar du en regning dag bäst: Ute och plaskar i pölarna^^
Är du en morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Grön
Har du nån gång gråtit dig till sömns: Ja, men längesen nu
Är du beroende av något: Mycket
Röker du: Never have, never will
 Har man inget bättre att göra så kan man ju alltid svara på sånna här frågor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0