BONDEFEST!

Vilken fest, långt över förväntan faktiskt. ALLA var rejält utklädda från topp till tå. När vi åker dit så har Stålan en surprise med sig åt Moa. Den såg ut såhär ;)
 
Japp, hon hade en baja-maja med sig^^ Helt perfekt när det är mkt folk på fest! Och här sitter karlar på en höbal utanför:P


Sen kom surprise no:2, folk anländer till festen i en traktor! Och inte nog med det, de har med sig en mjölkmaskin också!


Surprise no:3, tyvärr så hade min syster lite svårt att fokusera på fotograferingen just vid den här tidpunkten. Våra tre karlakarlar gjorde läckert framträdande för hela festen ;) Heetingar där!

Okej, det är ju helt omöjligt att berätta hela kvällen. Men det var så mycket roligt folk där :D Vi dansade, snackade, gick tipspromenad och härjade. Så var  vi över till puben mittemot och drack shots också^^
  Jag var tvungen att lägga in de här två bilderna.. "hej älskling" säger han den charmören ;P Sen så är han rätt stark också, armhävningar med brud på ryggen. Kanske ska införa det som en ny gren, det finns ju kärringkånk också. haha. Sen ville Moa att han skulle göra med henne med
  Klockrena bilder ;)

Jag bjuder på några fler :)

        
Det där var bara jättenågra av alla bilder, har nästan 230 bilder från igår, och då är det bara från siz kamera. fy sjutton vad kul jag hade när jag kollade på alla bilder ;)
Tack för en toppenkväll allihopa!
Snart blir vi grannar du och jag pysen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0