Älskade fotbollslag!

I lördags styrde vi bussen mot Västerås, eller Nisse styrde den och vi åkte med! Alla var riktigt taggade, och här får ni ett smakprov på det^^

Första stopp var på "Böffhouse", där var det riktigt god mat tycker jag, ett ställe att varmt rekommendera! Okej, ni som känner mig.. ni ska få höra anledningen. de hade en GLASSBAR, där gällde regeln "ta så mkt man vill". Sounds like heaven to me ;)



Sen tog vi en prommis till Swedbank Arena för att se Sveriges damlag spela en rafflande vm-kval,atch mot Rumänien. För att supporta ordentligt så plockade vi fram färgen och gjorde en insats som picasso skulle varit stolt över.

Laget entrar arenan...


La Swedish Nationalsång!



Sverige vann med 2-0, vi hade värsta hejjarklacken bredvid oss^^

Jag undrar jag om inte hemvägen nästan var det bästa på resan, jag och skkj sprang in på en mack och köpte en film som vi skulle kolla på. Tyvärr så var vi inte så tekniska så att vi fick igång filmen, men jag tror nästan att det var lika bra. Alla sjöng glatt hela vägen hem :)



Och sist men inte minst så vill jag bara lägga till att jag älskar det här fotbollslaget, har haft så himla kul med er och trivs väldigt bra :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0