Det måste vara glöggen ;P




Kan ni gissa om jag ser fram emot det här eller ? ;D Men först i helgen så är det fotboll med alla brudarna som gäller. Vi ska åka ner till Västerås på damernas vm-kval mot rumänen på lördag. Och helgen emellan så är det krogen som gäller med mina vänner. Och det händer mycket annat också ska ni veta. hinner inte riktigt med allt som jag borde göra, min att-göra-lista är ganska lång. men man måste ju helt enkelt prioritera här i livet. Aja, nu är det bäst att sova, för innan det blir helg så är det ju en "jobbdag" kvar. nämligen fredagen! Måste försöka komma ihåg att ta med mig kameran lite mera, har blivit rätt dålig på det nu på slutet. Skärpning fröken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0