Sista seriematchen

Nu till den fruktade "derbymatchen" mot strömmingarna: vi kom hem strax efter elva från Västerås kvällen före, alla gick och lade sig på en gång för att få bästa möjliga sömn (kan vi ju säga iaf). Jag gjorde en toppenbra uppladdningsskiva! Ställde klockan på 8, halv 9 var det samling i LBC för gemensam frukost och uppladdning med alla ÅFKbrudarna. Havregynsgröt med jbta:s hemmagjorda äppelmos. Perfect! På med matchkläder och igång med uppvärmningen... utan den toppenbraiga uppvärmningsskivan som jag hade gjort, för den fungerade nämligen inte. Ännu en bra insats av den tekniska blondinen med stipendium i teknik;P Men jag måste ju faktiskt påpeka att jag gjorde klar den halv 2 på natten.
Vi hade annan musik som tydligen funkade bra ändå.
1-1 i halvlek, sen vann vi med 3-1. Hade många målchanser också!
Härligt brudar :D


Tack för den här säsongen, vi ses på söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0