Sthlm by morning

Gillar den sången skarpt! Gärna med Zlips :)

Anyway, ställde klockan på 4.40 i morse. Satt på bussen från Obo 6.10, bytte till tåg i stan 7.06, framme i el stockholmo 9.45, på plats 9.05. Lite sen, men vi fick ju fika i alla fall.
Har varit på utbildning med jobbet idag, var mycket lyssna och jag tror att jag lär mig mer genom att göra det själv också. Men fick ju uppgifter som vi kan göra sen. Vi tog en prommis genom big city  på vägen tillbaka till centralen. Köpte en macka på pressbyrån, TRETTIO spänn, ursäkta mig men jag tycker att det är rena rånet för en liten ostmacka! Kalla mig snål om ni vill.. Tåget hem var också lite försenat (man får visst räkna med det om man ska åka tåg), bytte tåg i stan igen och tog sen cykeln hem till home sweet home (soon to be X home, hopefully). Trött och sliten nu.

Synd att vi inte fick mer av det här vackra idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0