typiskt dig..

Hallå.. har kommit lite längre med toaletten nu. håller på och sätta upp väv, eller pappa sätter upp och jag hjälper honom när han behöver något. "ge mig saxen" "ge mig penseln" "kan du hålla här" "hämta spackeln" "gör rent den här". Och allt det här gör jag för anledningen "du kan inte göra det här" "du har aldrig gjort det här förr" "det här är svårt". Med det så menar han "Jag litar inte på dig och att du klarar av det här, jag gör det bäst själv"

Aja, ikväll så har jag och Lisa varit på bio. Jag tyckte att hon skulle ställa sig på scenen och shaka lite ass på slutet, men hon sa att vi skulle göra det imorgon istället^^ Då är det fest som gäller. Synd bara att jag ska upp och  spela ,match tidigt på söndagen så jag kan inte vara där så länge:/

Jobbet går bra, jag har haft utvecklingssamtal idag. Lite jobbigt bara att jag inte vet vad jag vill utvecklas till.. Så fort jag kommer på det så finns alla möjligheter :)

Nu ska jag ta och kolla på nått avsnitt av min favoritserie One Tree Hill innan jag sover.
Imorgon har jag m y c k e t på planeringen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0