Helgen i korthet.

Vad har man småsyskon till? (som för övrigt har växt om mig på längden:O, när hände det?)


Joo, de får komma hem till storasyster och diska lite! Lika bra att börja öva nu ;)

Fredag vart bara chill, kollade på en massa på tv hemma på berget.. sen vart de så sent så jag orkade inte åka hem. Sov i mitt gamla kära rum! Som nu har förvandlats till gästrum/tomtens verkstad.
Åt lite frukost och sedan var det hem och packa för att spela fotboll i Åbyggeby. Kom till match med 11 spelare, sedan gjorde en illa sig, sedan en till och sedan en tredje... Tyckte vi gjorde det bra för att spela med 1-2 mindre över halva matchen. Edsbyn vann med 1-2. Så kan det gå.

Åkte in till Valbo efter matchen, Olle och jag.. på med glajjerna, veva ner rutan och sätt på hööög musik:P
Sedan åkte jag hem till Josse occh grillade. Maddi kom också :D Underbara ungar!!!
Tänkte inte följa med vidare till Sandviken sedan, men jag ångrade mig. De skulle ju åka hem tidigt så då kändes det ok.  Var på ett par olika fester först och sedan gick vi till Lobby. Träffade en massa trevligt folk:) Grattis Anders!

Btw, mamma och pappa.. Är det så lämpligt att skicka runt nakenbilder till sina barn och alla vänner?! ;)

Kommentarer
Postat av: ANNIE

en bra deal är en bra deal.

2009-04-26 @ 22:28:41
URL: http://anniemellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0