Long time no seen

Hej världen.

Nu var det längesen jag lade in en update här måste jag säga..
Over all nu när det är söndagkväll och slut på den här veckan så måste jag säga att jag tycker det har varit en rolig vecka. Det jag kommer ihåg är de här hjärtliga skratten.

-När man ligger dubbelvikt över skrivbordet på jobbet och skrattar så att tårarna sprutar.
-När man sitter vid matbordet och klunken dricka man nyss tog sprutar ut lika fort över tallriken för att man skrattar så otroligt så man klarar inte av att svälja.
-När pappa berättar för lillasyster att  den här Drägget är nog inte någonting att ha, "han heter Dregen pappa", den här dregel är nog inge vidare han.
-När ens vän är så snäll så han lånar ut en bil med sommardäck när man ska åka upp till fjällen. Och då säger farmor "stopp och belägg" innan man ens hinner prata klart meningen.
-När lillasyster och storasyster shoppar hela dagen till ljudet av EMD, sen sjunger de Ja Må Han Leva till farfar i telefonen på hans födelsedag.
-När hundarna blir så superglada och svansen går värre än min mormor med mattpiska när man kommer hem.
-När storasyster och lillebror bestämmer att de ska åka till Uppsala och kolla basket tillsammans.
-När mamma tycker att storasyster ska följa med till fjällen och att de ska ha fest på lördag.
-När lillasysters pojkvän gör slingor i håret på storasyster ;D
-När man får oväntat besök på söndagkvällen.
-När man blir bjuden på fest hos en jättesnäll kille som bor i hus.
-När man på 1 april skriver P-böter och sätter på en bil.
-När man ordnar invigningsfest.

Och till sist då, när man är klar med en uppsats på engelska och sjunger jullåtar för full hals!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0