Man lär sig något nytt varje dag..

Det är fakta!

Idag så har jag bl.a lärt mig vad man har Ica MAXI reklamen till!!

Ni vet den här superstora reklamtidningen som man får med posten varje söndag (om man inte har en skylt som säger "ingen reklam, tack"). Kastar den alltid utan att öppna den. Det finns ingen möjlighet att slå upp den ordentligt, och skulle man mot förmodan lyckas öppna tidningen och den får plats på ett bord. Så är det i alla fall omöjligt att se över hela uppslaget utan att springa runt köksbordet för att läsa varje annons. Förståååår inte hur de tänker när de gör den så gigantisk!
Men som sagt, nu VET JAG vad den är bra till :D
Man har den som underlägg när man planterar blommor, den täcker heeeela köksbordet!!



Och Elin, våra förfestskålar blev perfekta "krukor" ;)
Så nu är det bara att vänta och hoppas på
tomater
rosor
och två sorters blommor till :)


Ps. Tack soon.to.be.X-granne för gott samarbete och god mat ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Nej men du ser, fiffinurliga du. Tanken var ju att du skulle fortsätta ha dom som förfest-skålar, tacobyttor eller liknande. Men det var ju innan du skaffade egen lägenhet, fick fast heltidsanställning och började plantera frön. Alltså Ida, hade jag inte haft körkort i 2 länder, skurat toaletter & kylskåp och pottränat fyrlingar hade du utklassat mig HELT. Pjuuh, tur att man är där man är alltså ;) Btw, Ica Maxi reklamen är min favorit, tryck fan inte ner den för mycket heller. Puss & Kram kusinen min. Miss you

2009-04-15 @ 08:16:11
URL: http://elinmwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0