Tidsfördriv.

Gör det här testet annars kommer något hemskt hända i helgen.


Jag satsar på en toppenhelg;)


Var kommer du ifrån? Falu BB såg jag dagens ljus första gången

Vad heter du? Ida Karin Mellström

Hur gammal är du? Snart två decennier gammal

När fyller du år? 14 Juni

Tycker du om någon just nu? Oh ja

Jag samlar på? Ljus

Gröna eller röda äpplen? Olika

Vilken tid gick du upp idag? Gick upp strax före kl.7, imorgon blir det tidigare

Har du sovit i din egna säng inatt? Ja de har jag

Har du sovit ensam inatt? Aaa

Har du strumpor på dig nu? Näe, barfota sommarfötter med blånagel, skavsår, blåsor och blåmärke efter stämpling.

Hur svarar du i telefon? "ÖhrlingsPricewaterhousecoopers det är Ida" Prova själv, det är inte så himla lätt!

Vad ska du göra ikväll? Fortsätta kolla på hockey Sverige-Lettland. (Blä för reklam vid varje nedsläpp)

Vad ska du göra imorgon? Åka till Örebro

Var vill du bo när du blir stor? Vi får se

Vad vill du bli när du blir stor? Vet inte riktigt än.. jag tänker nog inte bli stor

Är det okej att gråta? Absolut

När grät du senast? Kommer inte ihåg.. eller det var nog förra veckan när jag fick lite skit. Men fick även ett förlåt några dagar efter så.

Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar, utan tvekan!

Laddar du ner musik och filmer från internet? Nää, får man ju inte :P

Skulle du göra om du vann en miljon? Ut och resa!!

Bär du glasögon eller linser? Nix, kollade synen för ett par veckor sedan och behövde inget

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Tycker det är viktigt att ha kläder man trivs i

Har du piercing? I öronen

Öronen? Precis, du läste rätt

Vill du gifta dig? Jaa, det vill jag!

Har du tatuering? Inte ännu

Vill du ha barn? 100% JA

Solar du ofta? Naee

Är du bra på att laga mat? Om jag lägger ner lite energi så brukar det bli ok. Alltid roligare om man är flera - ju fler kockar desto roligare soppa.

Gillar du att dansa? Älskar att dansa

Vilken är din favoritglass? Genom tiderna.. piggelin och vaniljglass

Tror du på ett liv efter döden? Efter att ha varit på jobbet sena kvällar så lär jag göra det

Bor dina föräldrar tillsammans? Japp


NU GJORDE SVERIGE 1-0 ;D ;D ;D


Är du morgon eller kvällsmänniska? Lutar åt kvällsmänniska

Vilka hårfärger har du haft? Blond, Röd, Brun

Är du beroende av något? Kärlek

Röker du? Finns inte på kartan

Senaste låten du hörde? Det var ett klipp på youtube som min far skickade till mig.

Vad gör du på helgerna? Spelar fotboll, träffar vänner, (jobbar), åker hem och snyltar lite på familjen.

Vem kramade du senast? Det var nog ett hej-då på krogen

Saknar du någon nu? Moa, galet mkt

Vem ringde dig senast? Privat så var det min mor

Var du glad igår? Både Glad, arg och trött

 Åter till hockeyn då:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0