Golfpremiär!

I måndags spelade Ida Mellström GOLF (!) för första gången!
Alltså riktig golf (inte minigolf), check på listan.




I början såg det riktigt riktigt mörkt ut. Men efter att ha fått tips från alla medverkande; gör si, håll så, stå si, svinga så... lyckades jag faktiskt med att få iväg ett par bollar på ranchen. Sedan var det dags att gå runt banan på 9 hål.  Jag är faktiskt ganska stolt över mig själv, klarade mig runt med SAMMA BOLL! Och då att tillägga att det var en massa högt gräs och dammar med vatten. Jag slog dubbelt så många slag som killarna. Men lika bra det så fick jag träna lite mer ;)
På åttonde hålet får jag iväg en kass boll som start, men sedan blir det knäpptyst på alla tre grabbarna! Jag står och drar väl iväg en boll från kanske 60-70 meter som går rakt i "pinnen", stannar precis vid hålet så jag bara kan putta i den sen!
Naturbegåvning


Erkänner att det var lite skoj trots allt ;)



Kommentarer
Postat av: Faster Å

Keep swinging!

2009-08-23 @ 21:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0