Never give up on the good times.

Kul. har nyss suttit och gått igenom bilder på vad jag har gjort sista tiden..FYI - here it comes.


En trevlig lunch med boysen på sjöbacken. Stekhett väder så för halva gänget (mig inräknad) blev det ett dopp efter vi ätit klart. Vattnet var riktigt varmt :)
På kvällen rockade jag, Lisa och Maddi i bussen  ä n d a  upp till Jättendal på dans. Aldrig varit där förr, men mycket möjligt att jag kommer dit igen!


Brännbollsturnering i Åbyggeby, en varvning :)
Fröken Mellström var ansvarig över minigolfen och sedan vart hon värvad till "gubblaget" i den årliga derbymatchen. Gubbarna (40+) vs. Pojkarna (16-30 år).
Det var jobbigt, stekhett även denna dag och en del kämpa i matchen! Pojkarna vann på straffar, attans ;)
Fick en matchtröja i XL, svårt att se skillnad på den och en klänning^^


haha okej, det här var den värsta bilden i hela högen!
När jag var in till stan och shoppade med min bror så köpte jag en sån här freebra som man lixom klistrar fast på tuttarna. Toppen, den vart jättesnygg under tröjan! Så skulle jag gå hem till Josse på lite förfest. Började gå och det var riktigt varmt ute. Bara det att det var riktigt mycket mygg ute också:/ Satan i gatan alltså, jag går ändå rätt fort när jag går i vanliga fall. Usch, längesedan man var med om liknande. I alla fall så kanske ni listar ut vartåt det bar.. myggen satt överallt och surrade runt öronen och jag börjar nästan halvspringa. Väl framme är jag ju genomsvettig, kändes inte precis som om jag nyss hade duschat. Inge klister som sitter fast när man är genomsvettig inte, så det fick gå ändå.
Hade inte hunnit ätit direkt någonting på hela dagen så jag hade skoj på lite dricka. Mina vänner körde mig genom drive-in och tvingade i mig lite mat innan krogen.
Tiden gick så fruktansvärt fort, tyckte att vi knappt hann in genom dörrarna.
Kvällen var kul, lite jobbig, men kul.
Sov lite längre upp på Östbyvägen den natten..fick nackspärr:/



Vi åt världens godaste frukost.. nybakat bröd och nyplockade hallon i yoghurten, som en hel hotellbuffé, love it!
Sedan tog vi bilen och åkte till Göranssons stuga för att sola och bada. Lagom till att vi klätt av oss och lagt oss på bryggan så kommer molnen, och reget med för den delen.


Men några höll ut i regnet och körde fysträning!! PUH.
Brudarna med gul/vit-randig bikini.

Efter lite fika och kortspel bar det av på fotbollsträning, sen fick man finfrämmande på söndagkvällen:)
filmmys, vi såg baksmällan - och där ligger jag i lä kan jag garantera er!

Tilla försöker hålla balansen på balansbrädan, men jag vet inte hur lyckat det ser ut :P


Lisa har ju hunnit bli 18 år den stora tjejen!
Det har vi firat henne med en massa drinkar och tre-rätters-middag på Helt Enkelt :)
Mycket trevlig kväll tillsammans! Lisa har även utfört ett utav de uppdragen som hon har i uppdragsboken som hon fick när hon fyllde. Hon frågade servitören om de tog emot diskning som betalning... men han var direkt med i svängen och sa att "det går bra på fredag".. ;) Ojsan så skoj vi hade, hehe.



För övrigt så har jag ju arbetat hela tiden också. på bilden har vi min kära rumskollega när hon ska sätta en jättesuperfin blomma jag fått i fönstret. (TACK för presenterna Sandra och Marita:D)
Skojar ni om vi har action på jobbet eller, klättrar på skrivborden och jag har nästan fått en takplatta i huvudet två gånger (!), det var bara tur att jag inte satt på min plats någon av gångerna den ramlade ner.
På bilden syns även en silvrig påse med en vinflaska som jag fått av min andra kollega, för att jag hade hjälpt henne när hon hade semester. Mycket uppskattad gest!!

Kanske har jag glömt någonting skoj som jag har gjort, men det var de här händelserna som hade fångats på bild.

ÄNTLIGEN är det helg igen!


Kommentarer
Postat av: LISA

:) mycket lisa med ändå läser jag :D dans på TISDAG?! :D

2009-08-17 @ 12:12:37
Postat av: LISA

:) mycket lisa med ändå läser jag :D dans på TISDAG?! :D

2009-08-17 @ 12:12:55
Postat av: Ida

Ja, det är så roligt att umgås med dig:D Tyvärr inge dans på tisdag för min del.. men ha så skoj!!

2009-08-17 @ 12:35:59
URL: http://idamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0