Där ute finns så många långa nätter.

Uppsala gick bra, mina nya arbetskamrater kramade om mig när jag kom :) Resten står skrivet i stjärnorna.
Blev avsläppt i Gävle på vägen hem. Konsert med syster - Melissa Horn. Mycket trevlig kväll. Hennes texter är så tänkvärda. Kvinnlig Lars Winnerbäck? I like, skarpt.

I morse vaknade jag, kollade på klockan..8.57 "Men va faan - är det lördag idag?". Nej det var de ju självklart inte, haha. Upp och iväg till jobbet.
Tidig lunch och sen iväg på hälsotest. Tror inte att jag gillade det direkt. Träffar några människor som ska utvärdera mig, till sin hjälp har de ett papper som man fick fylla i samt en del tester. Och såklart så sitter man och snackar och svarar på en massa frågor.
Summa summarum: Få i mig mer järn, drick mer vatten. Jag är i mitt livs sämsta form, KUL att få det på papper. Nej tack.

Vidare in till Sandviken för lite shopping och sen var jag och mami och hälsade på hos Moas mamma. Underbart mysig lgh. Sån vill jag också ha :) Takvåning, öppen spis, takbjälkar. Lämnade en julklapp som hon ska ta med till aus på söndag.

Var på väg att lägga mig nu, men så skrev Nisse till mig:) Måste bli lite uppdaterad på vad som händer, i vanliga fall så ringer han ju nån gång i veckan..


Måste boka biljetter till aus snart.
Ta dig i kragen fröken Mellström!

Imorgon är det i alla fall lördag (på riktigt) då kan jag sova så länge jag vill ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

ÅÅåå ska du till aussie ?? :D Avis !!! Kram

2009-12-06 @ 20:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0