Nattvaka

Nu är klockan två på natten, och jag är supertrött!! Håller mig vaken för att vänta på Moa som ska komma förbi och säga hejdå och hämta sin födelsedagspresent. Hon är på väg till Arlanda för att åka till Nya Zeeland och sedan vidare till Australien. Tanken är väl att hon ska vara borta i ca 1,5 år tror jag. HUUUUR ska jag klara mig ? Nejdå, jag är superglad för hennes skull. Tror att det här kommer bli en underbar upplevelse. Vi får väl se om hon kommer hem över huvudtaget.

Fick lite trevligt sällskap på msn utav Linnéa och Ida som just nu är i Australien. klockan är ca 11 på förmiddagen där. De har det toppen, förutom just nu när regnet bara öser ner.
Det är så roligt att höra från alla, kommer ha vänner över hela världen under det här året känns det som :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0