Stafettvasan 2009

Så var det dags för årets skidprestation.. Hade tränat totalt sju gånger innan själva tävlingen. Vilket naturligtvis är på tok för dåligt! Hade mammas skidor. Vilket troligtvis var helt fel inställda för mig. Hade inte vallat alls, om man inte räknar med de 5 minutrarna som jag och Eva gick ut innan frukosten och smetade på lite blå valla. Vilket vi inte ens testade och som naturligtvis inte var så proffsigt gjort. Allt detta gjorde att jag inte riktigt hade de bästa förutsättningarna.
Sen precis innan jag skulle iväg började det snöa.. men det gick som tur var över rätt snabbt.
Kändes som om hela sträckan gick jättesakta för mig. Blev omåkt i utförsbackarna, men sen på slutet så gick jag om en del i uppför. Hade mer att ge när jag åkt färdigt, men samtidigt så kunde jag inte åka fortare (bristande teknik). Väldigt frustrerande!

Roligt var det i alla fall ;D
nu har man något att slå till nästa år ;)


Kommentarer
Postat av: Kusin Elin

OH MY GOSH !!! Nu smäller jag av. Försöker du döda mig här borta??? VASALOPPET OCH HEMLAGADE KÖTTBULLAR. Ida, du slår alla jag vet.

2009-03-01 @ 08:22:15
URL: http://elinmwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0