"the war is on"

Ojoj, nu hänger jag riktigt löst här!!
Var hem och hälsade på la famiglia idag efter jobbet. Så hade siz köpt två semlor, för EGNA pengar. (observera). Först så erbjöd jag henne lite information som hon ville ha, för att få smaka en bit. Men det köpte hon inte riktigt.. Hon hade fått reda på det av någon annan redan. Nehepp. Så fick jag en noggrann och tydlig instruktion:
OM DU ÄTER UPP HELA MIN SEMLA SÅ FÅR DU BETALA 100 KR
OM DU ÄTER UPP HALVA MIN SEMLA SÅ FÅR DU BETALA 75 KR
sen så gömde hon den kvarvarande i grönsakslådan i kylskåpet och gick iväg.
Jahapp tänkte jag, åt upp resten av min mat och tog sedan fram semlan.

And this is how the story ends...




Snodde bilderna från Siz. Jag tyckte för all del att jag var väldigt omtänksam och snäll när jag hjälpte henne att äta upp en bit så hon slapp få ont i magen!

I KNOW YOU LÖÖÖÖÖW ME <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0