Äntligen fredag.

Så var det äntligen fredag igen! Och lunchen innehöll en tur på skidor. Jag och Josse åkte runt Rännsjön. det var så superfint, helt otroligt. Tyvärr så hade vi glömt kameran när vi åkte så vi fick ta lite plojkort när vi kom tillbaka istället ;)
Det är såhär jag ska grejja stafettvasan! 






...




Efter lite mer jobb så kom Josse, Jess och Moa och hämtade mig från jobbet. Vi tog gula bilen in till Gävle där vi hade hyrt bowlingbana (som visade sig vara discobowling). Jag vann första serien när jag slog 3 strikar!! Tjohhoo. Men sen orkar jag lixom inge mer. Så jag vann inte totalen. Men jag vann utslagstävlingen.. och det var ju den som räknades enligt Moa :)


Vi skuttade vidare till church street för att fylla magen med något smaskigt. Fick först vänta ca en halvtimme i baren, men det var det värt. Han som tog hand om oss såg ut som Zoran tyckte vi, eller ja.. Josse tyckte att han såg ut som Per Elovsson. Men vem vet, de kanske är rätt lik varandra?
 VS.  ??
Det var som vanligt supergod mat! Lätt stämning, hög musik, kastade nötskalen på golvet, jag och Josse buggade, flickorna dansade på baren. Precis som ett restaurangbesök ska vara :p
Bäst av allt var ändå efterrätten, KOLLA IN det här säger jag bara. (OBS! att vi faktiskt delade)


Åh vad vi skrattade på slutet när Moa skulle förklara hur åttlingar blev till. "en vanlig bäbis är ju ungefär såhär stor *håller upp armarna i luften och måttar en nyfödd bäbis* så när det blir åttlingar så blir ju det såhär * kapar åtta skivor av den lilla bäbisen*," sen kom hon fram till att en sån skiva vägde ungefär lika mycket som min stek. ca 180g. Sen spann vi vidare på det där.. ujuj, jag vet inte hur det slutade :P
När vi hade betalat och gjort klart, lämnat dricks och skrivit en lapp till vår Per-Zoran så gick vi ut för att spana genom fönstret vad som hände när han såg lappen^^ Piiinsamt värre. Men tyvärr så förtäljer inte historien vad som hände när han hämtade lappen ;)


Tack brudar för en toppenkväll <3

Vill passa på att avsluta detta inlägg med en varning till samtlida människor som besöker Gävles gator.


Ps. Dans imorgon ?!



NATTI :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0