Äntligen fredag

Har varit en låång vecka den här veckan .. och förra med för den delen. Jobbade 34h förra veckan, samtidigt som jag var sjuk tre dagar också. Den här veckan vart det 54h på fem dagar. Nästa vecka blir det nog fullt upp också, men ska försöka sluta lite tidigare på fredag. Sista chansen att träffa Moa innan hon åker till Nya Zeeland/Australien/USA och allt vad det kan bli under drygt ett år :) Låter toppen. Har litegrann på G jag också, vi får se om det blir något av det!

Ikväll kommer Josse hit, kolla lite Let's dance (såå sugen på dans nu). Imorgon ska jag tvätta och sen åka till sthlm och kolla körslaget. Får se om jag hinner hem på krogen en sväng, sedan på söndag har jag för mig att det var någonting, men jag kan inte komma ihåg..? Match i alla fall.. Vet att det är dans i Gävle, någon som ska åka?

Lika bra att betala lite räkningar nu när man har fått lön då^^


En bild på mig och Moa<3


Grekland 2007
London 2008


2009 ??


Kommentarer
Postat av: Kusin Elin

"...betala lite räkningar..." snacka om vuxen poäng kussen ;)

2009-01-24 @ 07:35:29
URL: http://elinmwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0