Körslaget.

Jag fick biljetter så jag tog med mig min familj till sthlm för att kolla på körslaget. (Vilket resulterade i KAOS á la Mellström, men ingen hade väl förväntat sig någonting annat heller) Efter lite virrvarr i sthlm så kom vi i alla fall fram till frihamnen. Vi fick bra platser i Bollnäs-klacken. Hade satt på mig feel färg bara, kom i ett knallgrönt linne, så jag knäppte en svart kofta över lite snabbt, hehe.
Hela showen var väldigt bra, himla trevligt. Alla klappade i händerna, sjöng och dansade med. Bäst på kvällen var faktiskt Kom igen Lena (Håkan Hellströms låt).


Jag sjöng hela vägen hem i bilen, det var väl kanske 1 eller 2 låtar som jag inte kunde;P  Tänk då på att det tar ett par timmar att åka. Eller ijuförsej så åkte jag ju inte hela vägen hem.  Stannade i Sandviken och partade litegrann med mina vänner! Hann inte vara där så länge tyvärr, men jag är glad för det lilla :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0