På bättringsvägen

Oj, alla bilder som jag lade upp igår fick inte plats.. var väl en ca15st som inte kom med. Jag har suttit i flera timmar och bara kollat igenom alla bilder, är mellan 7000-8000st. Så många otroliga minnen<3

Idag har jag faktiskt jobbat, halva dagen i alla fall. Pappa kom hit med bilen vid kvar över elva, så jag jobbade mellan halv 12 och halv 6 idag. Lite konstig i kroppen och yr i huvudet. Men hade inge feber i förmiddags så det verkar vara på bättringsvägen. Nu är det bara en jobbig hosta och JÄTTEförkyld!! Uscha.

Har sjukt mkt att göra på jobbet (ännu mer för att jag har varit sjuk) men det är ingen idé att stressa upp sig i onödan, det löser sig alltid:)  Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och kolla på made in sweden.

Hörs då !

Kommentarer
Postat av: Matilda

Uscha, hoppas du kryar dej gumman :) Jättefina bilder! Många minnen, haha;)

2009-01-15 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0