Sovmorgon.


Igår så skulle jag tvätta på morgonen.. hade tid från klockan sju. Så då ställde jag klockan på kvart i sju, bara att gå dit tänkte jag.

Vaknar av mig själv.. (mycket konstigt tycker jag, eftersom det är lördag före 7 på morgonen). Väljer mellan att somna om, alternativt kolla klockan för att se om det är dags att gå upp. Jag kollar klockan, som finns på mobilen, som ligger bredvid sängen:S vilket också var extremt konstigt, eftersom jag VET att jag lade telefonen på laddning vid fönstret innan jag gick och lade mig. Aja, kollar klockan. ca 9.56... KUL!!!
Jag har alltså när klockan ringde; gått upp ur sängen, gått till fönstret, stängt av alarmet, dragit ur laddaren, gått tillbaka till sängen, lagt telefonen på golvet och somnat om igen. UTAN att jag kommer ihåg NÅGONTING, skrämmande!!

Får trösta mig med att sömnen var otroligt välbehövlig, för några kläder blev det inte rena iaf..

Det kändes som om mina vuxenpoäng rök direkt, inte sant Elin ? :P

Kommentarer
Postat av: ANNIE

även att tilläggas att du svek din syster ända in i köttet, då du sket i din "livet-går-under-om-jag-inte-tvättar-tid". SPOTT

2009-01-26 @ 21:17:14
URL: http://anniemellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0