Lingbolyran 09

Jag trodde inte att jag skulle komma upp ur sängen på morgonen. Tur att jag hade ställt många väckarklockor så att jag vaknade.Ett lååångt blogginlägg från Öland är på G, men jag kan lika gärna börja med lyran, för jag har inte fått alla bilder än.

Jag kom upp och jag kom iväg till Lingbo. Vårat lag hette "Gla-Pack", ett glatt pack lixom :) sen hade vi ju såklart lindat in oss i lite gladpack också ;) Skrivit lite fina inside joke på plasten. (Not telling you what it said).

Det gick inte så bra för oss i år, tror att vi var lite för trött och taggade inte till riktigt. Men vi hade skoj ändå:)
Koboysarna vann hela turneringen!


När lyran var slut åkte vi hem till Långbo för att duscha, göra oss i ordning, grilla och förparta lite. Vi var ca 17st tror jag. Körde lite lekar, bl.a. en som blev väldigt lyckad. Har den på film, men är tveksam om alla godkänner att lägga ut den;P

Fortsatte vidare till Parken, där var det dancing som gällde. Sjöng med till rock och allt möjligt som coverbandet spelade. Träffade en del folk. Men parken är ju alltid parken, ett uttryck som skulle passa. " Det blir inte roligare än såhär.."
Tog bussen hem på natten, hem och sova bara!
Hoppas på att orka upp till jobbet imorgonbitti, idag blir det bara att ta det lugnt. Ska packa upp alla saker från Öland och gå till ICA och handla.
När jag kom hem från Öland så hade jag fått två brev från USA och ett paket+brev från Australien.
Things that made me very happy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0