Save tonight..

You've got to be kidding me.. en låt som man inte har hört på hur många år som helst. Sedan hör man den hela tiden.
Först spelar och sjunger vi den på Öland, sedan spelar coverbandet den på Parken, sedan spelar man den en gång själv hemma, sedan hör man den på radion nästa dag. What are the odds?
Darling close the curtains..;P


Ölandlåtar som spelats och sjungits flitigt annars är

  • Proud Mary
  • Pojkarna i poolen
  • Jag é en jävel på kärlek


Och alla andra möjliga låtar som ni kan tänka er.
Goldeneye måste ju ha en speciell plats ;)

Jag blir så glad av musik, vart även sugen att spela lite gitarr. Så jag har snott en hemifrån (undrar om de märkt det), den var inte särskilt stämd.. så det är därför det inte riktigt låter som det ska ;) Har tagit upp och övar mina skills på Sweet Home Alabama igen.

Men nu ska fröken ta och sova lite..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0