Malung 2009

"Degar med min lösa tånagel i soffan och tänker på alla saftiga män som jag har gnussat mig med i 6 timmar igår.."

Snodde den där första raden från LG, tyckte att den var så bra. Men jag ska sätta lite egen prägel på den..
Here we go:

Degar med mina skavsår i soffan och tänker på alla heeta män som jag gnussat mig med i 16h de senaste dagarna..

Skoj hade vi, eller jag måste tala för mig själv.. skoj hade jag!
Sov i bakluckan på en bil, gick helt perfekt och smärtfritt. Lite svettigt bara ;) Men man gick och lade sig när solen gick upp och sedan när man höll på att dö av värmen så öppnade man luckan och sov vidare. Härliga grannar och mysiga efterfester med en toppenkille till att spela gitarr. Han kunde allt!!
Gjorde mig några riktiga kap på dansgolvet, några mindre bra också.. fast får se det så att då uppskattar man ju de bra mer. Lagom fest och mycket dans. Härliga vänner och spännande roadtrip. Gamla godingar och nya bekanta. Massa ös och lite sömn. Det är så det ska vara.


Här sov vi ;)

Semesterfirare!

Grannen har hela köket med sig..

Steker på volvon!

Förfest?

Ja, förfest!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0