Put on your dancing shoes

Hjälp, jag skulle sova för längesen.. Var väl inte meningen att jag skulle sitta i telefon i femtio minuter mitt i natten!
Har inte sovit många timmar på sistone jag,  värre än vanligt alltså. Men det kan vara värt det :P

Igår taggade mina vänner med mig på dans. Stefan skickade sms och sen försökte Josse också övertala mig. Så när internet pajjade på jobbet åkte jag hem och la på lite make-up (så att man inte såg helt dö ut) och åkte iväg. Jag, Josse, Tomas och Stefan laddade hela vägen upp i bilen. Var trött och helt slut i kroppen och huvudet. Inget vidare band skulle det vara heller. Så jag kände att jag var nöjd om jag fick en dans med vardera karl som vi hade med oss.
Tss, men så slutade inte natten.
Jag stod inte en enda dans på hela kvällen!! (Och man brukar ju alltid stå nån för att dricka vatten eller så). Dansade med en massa folk. Hann som vanligt inte med alla som man ville men.. det blir fler gånger.
Satans trött på slutet så jag bara skrattade hela tiden, men det var lätt värt att åka dit!
För några år sedan tyckte jag att gnuss var hur hemskt som helst, men fasiken.. man kan ju ändra sig. Är ju hur mysigt som helst med rätt person;) hehe.

Nu måste jag verkligen sova. Tvättade idag och har bytt lakan, så jag har påslakanet kvar innan jag kan sova.. Har ju dubbeltäcke, så det är ju ett helt träningspass innan man får på påslakanet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0