Till alla er som vart först med att skriva puss i ett sms..

Idag har det gått mindre bra för mig hela dagen faktiskt..

Jag blev dyngsur när jag cyklade till jobbet i morse..
Endast trassel på jobbet..
Jag missade ett samtal om att följa med till falun på shopping..

hehe okej, det vart en ganska kort lista nu när jag väl läser den. Men det har egentligen inte hänt något riktigt bra så..

Trött och ont i huvudet, så nu sover vi på saken och så mår vi mycket bättre imorgon!
hmm.. måste bara fixa en överraskningspresent också ;)


Eller okej då, när jag tänker efter så har jag faktiskt haft en del roliga stunder idag!! hehe.
Inget jag kan berätta.. men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0