Skratta eller gråta?

Igårkväll vad det middagsbjudning på berget. God mat, godare efterrätt..! Sen åkte jag, Annie, Fredrik och Olle hem till Olssons. Där var det fullt hus. Vi körde maffia.. ALLA var emot mig, men det kanske är positivt att inte vara så bra på att ljuga:P Trevligt att träffas och umgås bara sådär ändå lixom!

Jag sov på berget i natt också, för att jag skulle ha nära till jobbet. Ställde klockan på 5.15 när jag gick och la mig strax efter 22, planen var att gå dit tidigt, hade lite att göra.
Klockan 7.40 kommer mamma in "skulle inte du jobba tidigt idag".. GRATTIS fröken Mellström. Jag förstår inte att jag inte vaknar av väckarklockan. Ska man skratta eller gråta? (satsa på en lugn helg med mycket sömn kanske)
Kommer dit till åtta i alla fall, har ett jättegulligt mail som väntar på mig. Blev jätteglad!!!
Sen jobbar man på fram till fika - då upplyser mina kollegor mig om att jag har min tröja ut och in. skratta eller gråta? Jaaani, den var det nog bara att skratta åt ;)
Käkar lunch på Wij trädgårdar tsm.
Ringer till Finland  och hamnar hos en telefonsvarare - fattar nada. Skratta eller gråta? Skratta!
Kommer hem och sätter på radion, när jag som bäst sitter och äter pannkakor, vet ni vilken låt som kommer då?
"She's a maniac, maniac on the floor, and she's dancing like she's never danced before". Samma låt som vi dansade på stolarna till på Öland.. Skratta!!

Den här veckan har väl inte varit den bästa i världshistorien.
Nu ska jag åka och mysa och kolla på film:)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, Ida vilken dag! Förstår precis :P

2009-07-11 @ 00:19:18
Postat av: LISA

Men förra veckan var bland de bästa i världshistorien :D

2009-07-11 @ 20:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0