I hope you have the time of your life

Jag ser fram emot frukost imorgonbitti.. har varit hemma på berget och plockat hallon från buskarna. Så det kommer bli lyxfrulle tomorrow!
I morse blev det frukost på jobbet. Tröttigt i morse var det.. hade väl varit ute och härjat igår som vanligt. Säsongsavslutning på ön. Dans och sång och uppträdanden och träffa vänner :)
Den här veckan är det endast jag och Marina på hela kontoret, hon var också på ön. Så när vi kom till jobbet och kom fram till att ingen av oss ätit frukost så tog vi en långfrulle innan vi började, super. Ni behöver inte vara oroliga för att vi inte arbetar, vi tog varken fika på förmiddagen eller eftermiddagen, hehe.
Min pappa skulle bli så ledsen om jag inte skrev en rad om att jag var och lyssnade på hans konsert ikväll. För det var jag! Jag, Svante, Alva och dockan Norah intog första parkett. Alva hade varit på camp Annie i två nätter, måste ha varit ett hårt läger för stackarn hade inga kläder.. hon fick sitta på konsert i kapellet i bikini ;)
Artisterna sjöng en massa fina bitar. Jag skulle väl egentligen vara där uppe och kraxa lite med alla galande sångfåglar jag också, men det vart inte så.. Sjöng hela tiden på vägen dit och på  vägen hem i bilen istället.

Försökte ringa till Moiz igår också, men attans att det inte skulle gå på hennes födelsedag.. Where are you hun?

Nä, men om man ska ta och blunda en liten sväng innan det är dax att åka och jobba igen då ;P



och rubriken... ja, den syftar på mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0