Back in business.

Jag ska ta och berätta om mitt äventyr.. så fort jag har laddat in bilder från det!
idag har jag jobbat jobbat jobbat. Telefonen har ringt stup i ett och kvart i två så jag har knappt hunnit med någonting alls av "mitt eget" tycker jag. Tänk hur det kan vara, men det blir väl så när nästan alla är på semester.
När jag äntligen kom hem vid åtta-tiden ikväll så var det absolut kaos i lgh. Mina prioriteringar ikväll har alltså varit att STÄDA och ingenting annat. Jag har också planterat om mina tomatplantor. Tänk att man kan få en liten idé som innebär så mycket jobb ;P
Nä, nu ska jag betala några räkningar innan jag somnar. Kul liv! Något som jag skulle kunna vara utan faktiskt.

Jag har förresten också sagt till Marcus att jag kan allt.. Så imorgon måste jag komma ihåg att ta med glassen som jag gjorde ikväll, hehe. Annars blir jag inte trodd på.

Sen ska jag hem och äta imorgon på lunchen. Långväga besök, kusin och pojkvän kommer och hälsar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0