Who am I?

Tack alla för dansen igårkväll! Fick dansa med en massa nya killar, lite kul :) Härligt att Emma var med också, första men jag tror inte att det var sista gången..?!
Tack Julia för eftersnacket, (och försnacket med för den delen). Jag var så trött så trött på vägen hem, helt borta. Julia låg med huvudet och sov i mitt knä:p Så jag tog faktiskt lite sovmorgon i morse.. gick upp vid halv åtta ungefär.
På jobbet satt vi ute och fikade, på något sätt kom de fram till att jag var massmördare (symptom på det). haha.
Sen när jag var snäll och gick och hämtade posten så vart jag utelåst när jag kom tillbaka. Är det här mobbing på jobbet eller vad ;) Fönstren sitter ganska högt upp på huset så jag fick stå och hoppa och banka. Ganska kul extraunderhållning för besökarna på Wij trädgårdar kan jag tänka mig!!
Tillslut öppnar de fönstret och frågar vad jag vill, blir till och med insläppt :P

Lunchen åt jag med lillebror framme (ja, det heter framme). Sen bjöd han mig på glass till efterrätt, smaskigt. Vi gick ner och hälsade på Annie på hennes jobb också.

Ikväll har det varit umgänge med Ell. Naturligtvis så har kvällen innehållit pizza, cola och popcorn. Vad vore annars en kväll med Ell? Vi har planerat en massa saker som vi ska göra. Ser fram emot det.

Hoppsan vilken gammal bild, heeting där!

Kommentarer
Postat av: lillebroder

så du var aldrig och lunchade med mig? :/

2009-07-16 @ 00:29:50
Postat av: ell

haha vilken fin bild du hitta Ida ;) glömt inte bort alla saker vi ska göra bara, blir nog skitkul ;b

2009-07-16 @ 17:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0