20 år

Jag har ju faktiskt hunnit fylla år också, mellan mina riktigt kassa blogguppdateringar.

Första besöket på systemet är avklarat. men ni anar inte hur besviken jag belev när ja inte fick något godis.. det var ju därför som jag gick dit! Om nan visade leg innan de frågade så skulle man få det.. ack så ledsen jag blidde:'(

Anyways, lite pics från min fest som familj och vänner hjälpt till att fixa åt mig. Först på dagen var det släkten, och senare på kvällen kom vänner.
TACK alla för underbara presenter, fick nästan allt jag önskade mig och lite till!!

 Jaa ni, jag vet då rakt inte vad det var för fotografer som höll i min kamera den kvällen:P

Tack igen för alla gratulationer !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0