Grattis Tilla

Idag har Tilla fått körkort ;D

Åkte och jobbade drygt en timme i morse, sen körde vi in till Sandviken. Jag klippte mig och Tilla satt och var nervös. Sen åkte hon iväg för att ta lektion och sedan köra upp. Jag hann med lite shopping så länge. Och hon klarade det ;) jag tror det var tack vare att vi lyssnade på Vikingarna hela vägen in till Sandviken, haha.
Vi åkte vidare in till Gävle för att shoppa lite åt fotbollslaget och sedan fick vi reda på att matchen var inställd, så då var det bara att åka hem igen.
Nu ikväll har jag varit och kollat på sikta. Många roliga bidrag ;) Jag hade ingen kamera med, men förhoppningsvis knäppte min syster kort. Vår lilla lillebror var med^^


Här ska ni få se en bild på Herman ;)


 Jag trodde att han var nära döden i morse, men sedan såg jag att han andades lite;P Matade honom igårkväll så han ska nog må bra förhoppningsvis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0