Meet someone new..

Idag har jag fått en ny livskamrat.. Han heter Herman ;)
Han behöver min kärlek och omtanke varje dag. Ni ska också få träffa Herman, men inte idag..

Jag har inte suttit vid datorn någonting på hela helgen. Istället har jag spelat fotboll, solat och varit på cruising, lyssnat på konsert och kollat fotboll. Älska sommarvädret :)
Har dock bränt mig en del på ryggen, frossa igår och inte så skönt att ha en bh spänd på ryggen idag.. Men jag har smörjt mig så gott jag kunnat. Så det blir nog bra tillslut!

Vill också visa er det här ;)

Weeei, vågen ;D

Nu ska jag gå och natta Herman!

Sweet dreams.

Kommentarer
Postat av: ANNIE

jag vet. MER RÖDA SAILOR-STRING ÅT FOLKET :D HEEEEEEEEEHE

2009-06-02 @ 21:54:42
URL: http://HTTP://ANNIEMELLSTROM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0