Ullared

Vi börjar väl från början tycker jag. Förra veckan torsdag/fredag åkte jag och min gamla gymnasiekompis (JA, hon är faktiskt 6 dagar äldre än mig) till Ullared. Vi tog en liten roadtrip tillsammans. Kul eftersom vi nästan aldrig ses nå mer.  Somnade halv ett och gick upp halv fyra för att ta bussen in till viken. Millan hade inte sovit mer än 3h hon heller, men sammanlagt så hade vi ju sovit  n ä s t a n  en hel natt! Vi bilade ner, turades om att köra, körde endast fel 3 ggr på hela resan (medräknat hemvägen), använde oss av karta, det tog 8h. På vägen ner hälsade vi på min kusin också, Tror hon blev en aning överraskad när jag kom dit, som aldrig har varit där förut, 60 mil bara sådär:P
Hela resan gick totalt på ca 5000.- Handlade väl saker för 3,5.. resten var resa, mat och boende.
Hade väldigt roligt :) Hon är en saknad person den där Millan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0