Grillmästare!

Igår åkte jag och Olle upp till Åmot för att hälsa på lite småkusiner som var där över helgen. Som vanligt när det bara är han och jag så drar vi på högsta volymen (pappa skulle bli tokig) och sjunger så högt vi bara kan!
I Åmot har affären öppet mellan klockan 13-15 på lördagen och invånarna anpassar sin dag efter öppettiderna på Konsum Åmot, helt underbart ;) Och lördagsgodis kan man ju för allt i världen inte missa. Så på med alla regnkläder och traska iväg till affären..
Jag och boysen.

Sen fikade vi och spelade kort.. Vann stort första gången, sen hoppade Svante in i mitt lag, vinnarlaget. Sen vann vi inge mer.. han hade taktiken att visa korten och när han inte visade dom så sjöng han en liten visa "nio, tio, nio, tio" så på så sätt fick alla andra veta ändå:P hehe.

Kvällen måste få ett eget inlägg. (Uppdaterar så fort jag får tid)
JOSSE 20 ÅRSFEST!!!
Rock 'n' Roll tema

Idag har jag varit uppe i Åbyggeby och grillat hamburgare i flera timmar. Var med i det värsta passet mitt på dan när alla var hungriga. Så nu luktar jag härlig grillning hela jag.
Men vi fick in ett riktigt bra flyt och det var rätt skoj faktiskt:)
 Bra jobbat brudar !!

Nu ska jag byta om och trampa upp till Åbyggeby igen, fotbollsträning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0