När du får oväntat besök...

Nyss hemkommen från match. Laget gjorde en bra insats. Vi vann med 7-2 :)
Ganska övertygad om att det var min sämsta insats hittills i år. Men jag fick till en bra assist iaf. Den enda bra passningen på hela matchen från min sida.. men ja é int bitter ;P

Idag runt klockan kvart över tre när jag satt på jobbet så ringde telefonen. "Anonymt" står det på displayen. Jaha, nu är de nå satans telefonförsäljare tänker jag. Nä, jag orkar inte svara.. struntar i det. Men samtidigt när det står anonym så blir man ju lite nyfiken. Har fått några sms på sistone som jag inte vet vart de kommer ifrån heller. Så jag förbereder mig för att säga " NEJ TACK, jag vill inte ha någonting" Svarar och säger - Hallå?
Och så är det Moa som ringer <3
Behöver jag säga något mer eller...?! Jag har inte pratat med människan på ett halvår, nu fick vi i alla fall en halvtimme. Älskade unge ;) Svårt att lägga på luren.!!


Jag ska hälsa till alla från Moa och Australien :)



 Ojoj, det finns så många bilder och minnen och fler ska det bli, men nu är det läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0