_______________________

Min fader vår tyckte att jag skrev alldeles för lite om honom i min blogg. Det vill säga alldeles för lite S N Ä L L A saker om honom i min blogg.

I måndags, då hämtade han mig klockan halv sju på morgonen och skjutsade mig till jobbet för jag hade så ont så jag kunde inte gå på foten. Sen skjutsade han hem mig på kvällen också.

När vi kollade på melodifestivalen så röstade han på mig, fastän jag var utom tävlan. Fick ett sms "En röst på Ida"!

Han kom hit och rensade mitt avlopp, för jag tyckte det var så äckligt så jag kunde spy.

Han kom hit med proppar när det vart alldeles svart i min lgh.

Idag, då bjöd han hem mig på middag!

Min mamma är också snäll.

Vi skulle äta efterrätt ikväll, jag ville ha marängsviss, men vi hade inte maränger hemma så det skulle bara bli sviss. Sen innan det var klart åkte hon och handlade sån här god glass istället ( You know, jag gillar glass).



Kommentarer
Postat av: Mathilda

oh my god, sötaste tavlan!! :D

2009-04-08 @ 11:50:28
URL: http://tildagavlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0