Sååå typiskt Ida Mellström.

Jag går ju en kurs på högskolan, samtidigt som jag jobbar drygt heltid, tränar med ett lag, är ambassadör för Samsyn Gästrikland, fram tills nu så har jag haft vasaloppet att fokusera på, en lgh att sköta om, mat att laga. Och framför allt se till att göra roliga saker och träffa vänner också..
Allt det här har gjort att det mesta har blivit lite halvdant..
Jobbet har blivit sena kvällar, jag har inte kunnat ge allt på träningarna, har inte kommit igång ordentligt med Samsyn, tränade endast 7ggr inför stafettvasan, lgh ser väl ut som den gör, mat har det blivit dåligt med, har inte orkat med alla roliga saker, inte hållt så bra kontakt med alla vänner som jag önskat. Sömn har verkligen haft en låg prioritet!
Men allt går runt i alla fall:P
Så nu sitter jag här och ska ha diskussion/rollspel på engelska, utan att ha läst alla de sidor i boken som jag borde ha gjort. Hade läst fram till och med sidan 6 innan jag började idag. Nu har jag i alla fall kommit till s. 54. Uppgiften var to.m. s. 82. Men det får gå ändå. Är bara till att improvisera ;)

Brake a leg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0