Seasons come and go

Idag har det varit en rolig morgon, och klockan är bara runt halv åtta ännu. Vaknade med ett leende av en rolig grej någon berättade för mig igårkväll. Sedan när jag kom ut ur duschen fick jag ett sms att en vän var på väg igenom Ockelbo och att han "vinkade åt mig". Dagen till ära kastade jag på mig en "klänning" också. För övrigt så ska jag väl börja ta tag i att blåsa håret, sminka mig lite och borsta tänderna.
Jag ska hålla till i Gävle idag, hoppas på att lära mig massor!
Idag så bokar vi nog boendet till ÖLAND!! Tjohoo ;D Maddi, jag räknar med att vi tar Malung också ? ;)


Kommentarer
Postat av: ANNIE

MINST tio. så det blir en jävla massa julklappar för dej att köpa! btw, VAR DET NISSE SOM KOM ELLER?!?!?!?

2009-03-17 @ 09:25:18
URL: http://anniemellstrom.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha, ja det tycker jag att vi gör! :D

2009-03-17 @ 13:52:44
URL: http://matidagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0