utmanad igen..

1. Ta närmsta bok, slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
"any name they want. Dead things do not talk back and do not define"
2.  Sträck ut din vänstra arm så långt du kan. Vad rör du vid?
En grön kudde i min soffa.
3. Vad såg du senast på TV?
Navy CIS
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Jag tror at klockan är 20.14
Rätt svar är: 20.12
5. Bortsett från datorn, vad hör du nu?
Navy CIS på tv:n
6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Jag gick hem från stationen i snöstormen:P
7. Vad hittade du på innan du gjorde denna undersökningen?
Samma svar som ovan! På väg hem från sthlm.
8. Vad har du på dig?
En svart stor t-shirt.
9. Drömde du något inatt?
Kommer inte ihåg om det var i natt eller igår, men det var en riktigt konstig dröm^^
10. När skrattade du senast?
Idag på utbildningen, det gick inte så bra för mig och Stina ;) Och igår när jag hade rollspel på högskolan ;)
11. Vad finns på väggarna i det rum du är i nu?
Inte mkt faktiskt, två tavelhyllor med en blomma och tavlor på.
12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Konstiga saker ser man hela tiden tycker jag.
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Småkul, men jag är lättroad ikväll!
14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Kollade lite halvt på "employee of the month" i lördags. 
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Resor och upplevelser till mig och andra, sen försöka göra någonting bra.
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Jag har skrivit brev till flera av mina närmaste, utifall-om-någonting-hemskt-händer-och-jag-inte-finns-kvar-här-mer-brev. Började skriva för fleera år sedan. Men det är nog något som faktiskt nästan ingen vet om. Nu vet ni!
17. George Bush?
Min morfar heter Bush i mellannamn.
18. Ingen fråga?
19. -20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Är väl inte bara upp till mig att bestämma;)
21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Överväger mer om jag verkligen ska stanna i Sverige.
22. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till Pärleporten?
Välkommen, det är många här som har längtat efter att träffa dig igen!
23. Vilka fyra vill du ska svara på dessa frågor?

Kusin Elin

Syster Annie

Och är det någon annan som känner sig manad.. varsågod :)

Kommentarer
Postat av: Kusin Elin

I did it ;)

2009-03-12 @ 06:39:03
URL: http://elinmwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0