Man ska ha husvagn..^^

God morgon!!

VIlken underbar dag, eller ja.. det kan bli en underbar dag i alla fall :D
Först ska jag äta frukost, städa lite. Sen är det träning som gäller (en riktigt hård träning hoppas jag). Efter det så ska jag in till Gävle på kalas. Sedan är jag öppen på förslag! Kanske blir att kolla på melodifestivalen.
Elin nu är ett sådant tillfälle när du skulle vart hemma så vi kunde parta lite ! ;)

Igår efter jobbet drog jag och Josse upp till Långbo. Vi hade fått strikta order att befinna oss där kl.1900 militärtid för att hålla möte. Vet inte om det blev ett så strukturerat möte, eller om vi kom fram till någonting. Men det var trevligt att bara träffa alla underbara människor! Tanken är att vi ska komma iväg till Öland på semester i sommar. Någon som har förslag på BOENDE???!?!?!!?  Det kommer att bli så kul !

Nä, städa var det !!

Adios.

Kommentarer
Postat av: Sandra

2009-03-15 @ 19:56:37
URL: http://saandrajonsosn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej Ida, ber om ursakt med det forra inlagget, jag och irlandska datorer kommer nog inte sa bra overens! aah, kara EMD med sina bom bommar. Hoppas det sag lika lojligt ut som jag tror att de gjorde, haha! Vem vann forresten, jag har inte en aning? XD

Oland i sommar, naajs! later ju galet bra!

Hade bra nu gumman, pok<3

2009-03-15 @ 19:59:41
URL: http://saandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0