Dancing

Hastigt och lustigt blev det bestämt att jag skulle åka iväg på dans ;) På med lite mascara och en top så är det bara att åka sen då..  Har lite bilder från övriga helgen som jag ska dela med mig av sedan tänkte jag. Får se när jag hittar tiden till det. Måndag och tisdag kommer jag att befinna mig i sthlm iaf. Nervös, ja tack!
Men så är jag kanske lite av en perfektionist-flika (som det så vackert stod i ett julrim.)


Aja, nu ska jag dra iväg och shaka lite :)


Ha en trevlig söndagafton.


Kommentarer
Postat av: ANNIE

ida, fråga A: vilken topp tog du?

fråga B: vad mer har du hos dej som är mitt?

fråga C: har du dom ljusa diesel jeansen?

fråga D: om du har dom, visst har jag fått dom?

2009-03-08 @ 23:26:08
URL: http://anniemellstrom.blogg.se/
Postat av: Åsa

Du är utmanad! Kolla min blogg!

2009-03-10 @ 09:32:02
URL: http://asabakhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0