You've been gone honey, way too long.

Jag har ju glömt att berätta att jag var på dans i lördags!!

Jag, Stefan, Lisa och Julia åkte in till Estraden (Ja, jag kommer fortsätta säga Estraden även fast det bytt namn). Äldst i framsätet och yngst längst bak:P Hade träningsvärk sedan skidåkningen + att jag tränat fotboll tidigare på dagen, men roliga saker har jag en tendens att orka med i alla fall. Inte så höga förväntningar på kvällen vilket gjorde att den blev rätt rolig! Stod inte en enda dans, sen bjöd jag bara upp två personer på hela kvällen tror jag.. En som jag hade spanat in (Han var lite lik Björn G faktiskt) och sedan Stefan, som jag bjöd upp en massa massa gånger. Fast vi missade våran låt:(  Jag tog fram min otroligt smarta sida, den sidan som jag äger pga att jag är blondin, och kom på att vi skulle gå och fika innan paus då alla andra går och fikar. Så att vi skulle slippa köa så länge. Bra jobbat!
Nu har jag lagt in semester på jobbet också, tills vi åker iväg i sommar :)
 Vägen hem var ju lite komisk den också..
Vi skulle nämligen åka på en fest i Gävle, men tror ni att vi hittade dit eller? En kille från festen (nämner inga namn) kom och mötte oss, sen körde vi och parkerade. Gick ur bilen för att leta på huset där festen var. Bara det att vi hittade inte huset!! Han sa "höger, sen höger, sen vänster" och vi gick ute i kylan.. Det var -20 när jag kom hem senare på natten. I alla fall så slutar det med att vi säger till den här killen att nu åker vi hem för det var så satans kallt ute.
Fick info att han hittat tillbaka tillslut:P Hur det kan vara ibland.
Tack mina vänner för en trevlig kväll!


Jag håller en tumme på onsdag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0