Deadline

Halloj,

Har fått påbackning igen för att jag är dålig att uppdatera..men jag har inte riktigt hunnit med.
Snabb genomgång..
Söndagen började tidigt på morgonen, och höll aldrig på att ta slut ;P nejdå. men med ungar som hade varit på träningsläger hela helgen och inte kunnat sova för att larmet gick halv ett på natten.. så var det inte så lätt att få dem sitta still och tänka. Noll förberedd var jag för jag skulle bara "hjälpa till" lite. När jag frågade hur jag skulle förbereda mig så fick jag "Ta med pikétröjan som du fick" till svar. Grejt.
Sen fick jag stå och prata själv en timme inför alla barn och deras ledare.. tre gånger.
Lite senare hade jag själv träning och efter det åkte jag till Gävle och dansade.
Det var i alla fall över förväntan! Mycket folk, de hade kommit två bussar från Hudik och Nisse var glad ;)

Annars har jag bara jobbat och jobbat, deadline imorgon. Hoppas verkligen att jag hinner med allt.. känns som om jag har lite för mycket kvar om jag ska vara ärlig :/ Men jag hoppas på att Simon hjälper mig!


Utgång i Gävle på torsdag troligtvis.. be there !!!  ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0